• 774 211 582
  • office@internetdreams.cz

Dobře míněné tipy na co si dát pozor

Dobře míněné tipy na co si dát pozor

Představte si vzorový příklad: zákazník si chce koupit skříň

  • chci si koupit skříň
  • do 14 dnů
  • v Ostravě
  • mám nějaké další požadavky

Podívejte se co na to vyhledávače

Rada číslo jedna - nalezitelnost

Vaše stránky musí být nalezitelné, a to nejlépe na výrazy, které hledají vaši zákazníci. Nikoliv na výrazy, o kterých vy si myslíte, že je hledají... 

Příklad: skříň do pokoje vs vestavné skříně

Rada číslo dva - co kdo hledá

Často se nám stává, že zákazník (firma Jan Novák) řekne ale my jsme na prvních pozicích vaše služby nepotřebujeme. Když se zeptáme na jaké klíčové slovo; řekne no: "Jan Novák"

Vidíte v čem je problém? Kolik lidí hledá přímo název vaší firmy/vaší firmu. Uživatelé hledají produkt/službu. Například zmiňovanou "skříň do pokoje" 

Rada číslo tři - komu co nabízíte

Ujasněte si kdo je Váš zákazník. Co mu nabízíte/chcete nabídnout. Co hledá na vašich stránkách. Jak si říct o kontakt a udělat z návštěvníka zákazníka

Rada číslo čtyři - buďte atraktivní

Webové stárnky musí být atraktivní. A bez viditelných nedostatků. Musí zaujmout na první pohled. Příčemž první pohled trvá maximálně tři sekundy

Rada číslo pět - titulní stránka

Přijde Vám tento text povědomý: Jsme firma xyz, vítáme Vás na našich stránkách. Naše firma vznikla v roce 1999 jako sdružení fyzických osob pod názvem xyz. Od počátku firma prováděla toto a tamto. V roce 2011 jsme udělali tohle a támhleto. 

A zákazník křičí: ale já chci skřííííň

Rada číslo šest - měřte, analyzujte

Statistiky jsou základ. Jak rychle návštěvník odejde? Odkud přišel? Na co se díval? Co ho zajímalo? 

Rada číslo sedm - chybí výzva k akci

Tzv call-to-action. Spoustu informace, ale co má vlastně návštěvník udělat? Tlačítko typu "nechte nám kontakt" - "volejte kdykoliv s přímým uvedeným čísla" - také odkazujte kde chcete aby se návštěvník podíval, například: "podívejte se na reference"

Rada číslo osm - nezapomeňte na mobilní zařízení

Responsivita je důležitá. Návštěvníci kteří se dívají přes mobilní zařízení je čím dál více. Mobilní zařízení mají své specifické vlastnosti a je nutné stránky tomu uzpůsobit. Mají slabší výkon, menší displej, často omezenější datový přenos. Co je to responzivní web

Rada číslo devět - rychlost stránek 

Nezatěžujte stránky zbytečně velkými obrázky. Propojení s jinými stránkami (velké množství sociálních sítí), chybějící cachování, špatný/pomalý hosting, špatně napsaná aplikace

Rada číslo deset - nevyhovující aplikace

Nepoužívejte univerzální krabičkové řešení. Blogy se nehodí pro ecommerce. A naopak. 

Chcete vědět více?
Zeptejte se nás na office@internetdreams.cz nebo na telefonu 774 211 582

6 výhod responzivních webových stránek

Často slýcháte slovo responzivní webové stránky? Ptáte se k čemu to je a proč je to důležité? Ještě stále zvažujete jestli přikročit k responzivnímu webu? Těchto šest výhody responzivity na vaší webové prezentaci Vám určitě pomůže v rozhodování

Jak weby nedělat, konkrétní příklady #1

Pojďme se podívat na konkrétní web a rozebrat si co je špatně a co by šlo lépe

Jak správně psát na web

Jak správně psát? V článku nejčastější chyby jsme zmínili gramatiku. Gramatické chyby jsou neprofesionální, pro mnohé odrazující. Ale správně psát není jen o gramatických chybách. Mnozí z Vás neví jak správně používat mezeru za/před čárkou, jak používat pomlčky a jiné rozdělovníky. 

Nejčastější chyby na webových stránkách

Přestože si velké množství majitelů svých webových prezentací myslí, jak skvělé mají stránky, často je skutečnost opačná. Tvůrci webů předávají svá díla s četnými chybami. Může za to i snaha zadavatele pořídit web levně a rychle, což si samo o sobě protirečí. Práce kvapná, málo platná. Dejte důraz kvalitě a budete spokojeni. Nejsou to právě webové stránky, které Vás prezentují?