Představte si vzorový příklad: zákazník si chce koupit skříň
- chci si koupit skříň
- do 14 dnů
- v Ostravě
- mám nějaké další požadavky
Podívejte se co na to vyhledávače
Rada číslo jedna - nalezitelnost
Vaše stránky musí být nalezitelné, a to nejlépe na výrazy, které hledají vaši zákazníci. Nikoliv na výrazy, o kterých vy si myslíte, že je hledají...
Příklad: skříň do pokoje vs vestavné skříně
Rada číslo dva - co kdo hledá
Často se nám stává, že zákazník (firma Jan Novák) řekne ale my jsme na prvních pozicích vaše služby nepotřebujeme. Když se zeptáme na jaké klíčové slovo; řekne no: "Jan Novák"
Vidíte v čem je problém? Kolik lidí hledá přímo název vaší firmy/vaší firmu. Uživatelé hledají produkt/službu. Například zmiňovanou "skříň do pokoje"
Rada číslo tři - komu co nabízíte
Ujasněte si kdo je Váš zákazník. Co mu nabízíte/chcete nabídnout. Co hledá na vašich stránkách. Jak si říct o kontakt a udělat z návštěvníka zákazníka.
Rada číslo čtyři - buďte atraktivní
Webové stárnky musí být atraktivní. A bez viditelných nedostatků. Musí zaujmout na první pohled. Příčemž první pohled trvá maximálně tři sekundy
Rada číslo pět - titulní stránka
Přijde Vám tento text povědomý: Jsme firma xyz, vítáme Vás na našich stránkách. Naše firma vznikla v roce 1999 jako sdružení fyzických osob pod názvem xyz. Od počátku firma prováděla toto a tamto. V roce 2011 jsme udělali tohle a támhleto.
A zákazník křičí: ale já chci skřííííň
Rada číslo šest - měřte, analyzujte
Statistiky jsou základ. Jak rychle návštěvník odejde? Odkud přišel? Na co se díval? Co ho zajímalo?
Rada číslo sedm - chybí výzva k akci
Tzv call-to-action. Spoustu informace, ale co má vlastně návštěvník udělat? Tlačítko typu "nechte nám kontakt" - "volejte kdykoliv s přímým uvedeným čísla" - také odkazujte kde chcete aby se návštěvník podíval, například: "podívejte se na reference"
Rada číslo osm - nezapomeňte na mobilní zařízení
Responsivita je důležitá. Návštěvníci kteří se dívají přes mobilní zařízení je čím dál více. Mobilní zařízení mají své specifické vlastnosti a je nutné stránky tomu uzpůsobit. Mají slabší výkon, menší displej, často omezenější datový přenos. Co je to responzivní web
Rada číslo devět - rychlost stránek
Nezatěžujte stránky zbytečně velkými obrázky. Propojení s jinými stránkami (velké množství sociálních sítí), chybějící cachování, špatný/pomalý hosting, špatně napsaná aplikace
Rada číslo deset - nevyhovující aplikace
Nepoužívejte univerzální krabičkové řešení. Blogy se nehodí pro ecommerce. A naopak.